11 Aralık 2014 Perşembe

Ne almadım? 1-11 Aralık

Hem kendimi hem blogu takip edenleri motive etmek için her hafta ne almak isteyip de almadığımın listesini yapmaya karar verdim. Ya da doğrusu şöyle diyeyim; bu sürece girmesem neleri alırdımın listesi. Şu an gerçekten hiç bir şey alasım yok, o nedenle bu listedekileri almamak benim için gerçek bir nefis mücadelesi olmadı ama aklımdan geçirdim diyelim. Buyrun almayıp da pişman olmadıklarım şunlar:


1-Kokina:Yeni yıldan dolayı her yerde satılıyor şu aralar. Bana çocukluğumu hatırlatıyor, eve bir sıcaklık veriyor diye yılın bu zamanı almak istiyorum. Almadım da ne kaybettim; hiç birşey. Ev çiçek dolu zaten.













2-İletişim yayınlarının 2015 edebiyat takvimi. Asacak duvar yok, hevesim geçince sayfalara bakmaz olacaktım.














3-Mac'den koyu kırmızı ruj. Bir sürü rujum var. Kırmızı ve moru karıştırıp yakın bir ton yapabilirim.




4- Hindistançevizi yağı. Sırf hevesten almak aklıma geliyor. Bir sürü faydası varmış tamam da çok pahalı. Ayrıca evde  hindistancevizi yağının yerine kullanacağım bir sürü şey var.



Velhasılı kelam sevgili millet, bunları almayarak kazanan ben oldum. Siz de almayın kazanın :)


9 yorum:

  1. Almıyorummmmm... Almıycammm. Sana bravo yaaa.gaza getiriyorsun. Ay ben seni hergün okurum... Sakın pes etme.. Nolur..Olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)ben de yorumları okuyunca gaza geliyorum

      Sil
  2. Harikasınız.Yazılarınızı az önce en baştan okumaya başladım ve girişiminize hayran kaldım.
    Aydınlatıcı ve güzel fikirlerinizi içtenlikle ifade ettiğiniz yakın bir arkadaşla sohbet havasını veren güzel satırlarınızı okumaya doyamıyorum.
    Ben de az tüketme konusunda sizinle aynı yolun yolcusuyum.Sayenizde bu süreci hemen başlatmaya niyetleniyorum.
    Size çok teşekkür ederim. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben size teşekkür ederim. Çok tatlısınız

      Sil
  3. Dikkat.

    Kisisel is baslatmak için bir kredi gerekiyor ?.
    faturanizi ödemek için bir kredi gerekiyor mu?

    Simdi kredi.teklif@gmail.com bize hemen kredi transferi ile devam
    etkinlestirmek için: Eger ilgileniyorsaniz lütfen bu

    e-postayi basvurun.
    Ayrica bu e-postaya burada bize ulasabilirsiniz:
    (finance_institute2015@outlook.com)

    Eger ilgileniyorsaniz dolgu ve bu bilgileri dönerseniz biz,% 2 faizle
    kredi veriyor

    (1) Tam adi: ....................
    (2) Kredi Tutari: ...............
    (3) Kredi Süre: ..............
    Dogum (4) Tarih: .................
    (5) Cinsiyet: .........................
    (6) Medeni Hali: ...............
    (7) Ülke:
    (8) Devlet: .....................
    (9) Ev adresi: .........
    (10) Ofis adresi: .........
    Kredinin (11) Amaç:
    (12) E-posta adresi:
    (13) Telefon numarasi: ...........
    (14) Faks numarasi: .............

    Web Luis

    YanıtlaSil
  4. Sizi daha öncede duymuş ama blogunuzu okumaya başlamamıştım. Bu konuda ki her kaynağı araştırıyorum. Baştan okumaya başladım. Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Bir borç konsolidasyonu kredisi, teminatsız krediler, işletme kredileri, ipotek kredileri, araba kredileri, öğrenci kredileri, kişisel krediler, risk sermayesi vb. Özel borç vericiyim, düşük faizli ve makul faiz oranı% 2 olan şirketlere ve bireylere kredi veriyorum. E-posta: christywalton355@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. Acil bir krediye mi ihtiyacınız var? Bize ulaşın: ziploanfinance@protonmail.com

    YanıtlaSil
  7. Size ve ailenize merhaba. Bir bulut finansal çözümler şirketinin CEO'suyum. Geri ödeme için maksimum 1 ila 15 yıl arasında% 3 faiz oranıyla kredi sağlıyoruz. İlgileniyorsanız, lütfen bu e-postadan benimle iletişime geçin: vystarcreditunionbank@fastservice.com

    Bizimle WhatsApp üzerinden de iletişime geçebilirsiniz: +55 11 97763-9143

    Bay Sean Ryan
    E-posta: seanryaninvest993@gmail.com
    Banka e-postası: vystarcreditunionbank@fastservice.com
    WhatsApp: +55 11 97763-9143

    YanıtlaSil