25 Nisan 2015 Cumartesi

O mercan!


Almamamın ilk aylarında  "ne almadım" başlığıyla haftalık durum bildirimi yapıp, almak isteyip de alamadıklarımı yazıyordum fakat bir süre sonra birşey alma isteğim kalmadığından bunu yapmayı bırakmıştım. Dün şu son beş aydır beni en çok zorlayan almamayı yaşadım. Hem de hiç gerek duymadığım birşey için; mercan.
Kardeşimle iki günlüğüne Ayvalık'a gittik, orada bir tanıdığımızın duvarında küçük bir ağaca benzeyen bir mercanı gördüm ve vuruldum. Hemen hain planlar kurmaya başladım, ben kardeşime yemek ısmarlayacaktım o da bana karşılığında mercan alacaktı, yani böylece ben satın almış olmayacaktım! O gece etraftan gelen " bunun için mi bozacaksın", "seni deşifre ederiz" gibi tehdit ve kınamalar yüzünden bu fikirden vazgeçtim fakat ertesi gün uğradığımız bir dükkanda çok ucuza satıldığını görünce tekrar kıpraşmaya başladım. "Kesin alıcam tutmayın beni" derken kardeşim beni zar zor tuttu. Kendime şaşıryorum, kıyafet kozmetik, kırtasiye hiç birşeyde zorlanmıyorum da böyle saçmasapan şeylerde kendimi zor tutuyorum; sanırım o yüzden evim ıvır zıvır dolu. Kendim için önemli, duyan, okuyan için saçma almama sınavımı da böylece verdim.



İşte o mercan !

Mercan kadar önemli olmasa da başka ihtiyaçlarım da var: cep telefonumun pili bitti sanırım, şarj ediyorum bir saat sonra sıfırlanıyor. Şimdilik bu konuda birşey yapmayı düşünmüyorum, bakalım ne kadar dayanıcam. Bir de Siya adisi yatağıma işemeye kalktı, kendisinin iki yıl önce de birkaç kere gerçekleştirdiği bu eylemin tekrar olması ihtimaline karşı yatağıma koruyucu bir alez almam gerekiyor sanırım. Şimdilik odamın kapısını sürekli kapalı tutuyorum ve bu ihtiyacı 2015 aralık sonrasına erteliyorum.


4 yorum:

  1. Valla o mercana ben de hastayım ama ,bana aslında duvar lazım diyerek vazgeçtim.Evim uapacağımı düşündüğüm projelerin malzemeleriyle dolu. Kimbilir blogunu izlerken bana da bulaşır da almaktan vazgeçerim. Umudum var yani...Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Valla o mercana ben de hastayım ama ,bana aslında duvar lazım diyerek vazgeçtim.Evim uapacağımı düşündüğüm projelerin malzemeleriyle dolu. Kimbilir blogunu izlerken bana da bulaşır da almaktan vazgeçerim. Umudum var yani...Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Selma Hanim, blogunuzu yeni okudumaya basladim. Bu nedenle bu yaziniza gec de olsa yorum yapabiliyorum. Mercani iyi ki almamissiniz, zira bildigime gore bu mercanlar denizde yasayan canli varliklarken, sungerciler tarafindan canli canli toplaniyor ve sus malzemesi olarak pazrlaniyor. Yani cicek toplamaktan farki yok aslinda. Fakat mercan, daha zor yetisen, nadir ve tukenmekte oldugundan, saniyorum ki mercanlar konusundan daha bir hassasiyet var. Almama halinize bayildim ve size katildim. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bunu bilmiyordum, çok teşekkürler bu konuda aydınlattığınız için. Sevgiler

      Sil